Tilbake til hverdagen!

Hei p dere!

I morgen er hverdagen tilbake, og den kommer liksom alltid litt for brtt uansett synes jeg. Derfor tenkte jeg at jeg ville lage en liten mini-serie til dere med mine tips for hvordan man best mulig fr til en god overgang fra slabberaskenlivet til hverdagen. I tillegg i denne mini-serien vil jeg sette sammen ett innlegg for frokost/lunsj, ett for middag og ett for dessert. Hper det er av interesse :) Her kommer i hvert fall frste del av denne mini-serien.

Mine beste tips for enklere komme tilbake til rutiner og hverdagslivet!

1. Planlegg den kommende uken
Sett deg ned - hva skjer egentlig denne uken? Er det noe spesielt du m huske p eller ta hensyn til? Er det noe som skjer som krever litt ekstra planlegging?

2. Skriv en middagsplan og handleliste for den kommende uken
Mange har kanskje kost seg litt ekstra i ferien? Det har i hvertfall jeg, og jeg m virkelig p sukker avvenning! Ved skrive en middagsplan og handleliste srger man for at man har gode rvarer i hus, og dermed er det lettere ta riktige valg nr det kommer til kostholdet. Frts i frukt og grnt, velg rene rvarer og finn sunnere retter som frister.

3. Finn frem turty eller treningsty
Nr det ligger lett tilgjengelig er det lettere ta det p seg. Eventuelt spander en ny topp eller tighst p deg selv - det er mye lettere komme i gang med litt ny motivasjon! Og hvem liker vel ikke fle seg fresh p trening?

4. Sett deg ett ml
Finn et ml eller flere, gjerne ogs delml - hva nsker du oppn? Sett gjerne opp ett nytt treningsprogram eller sjekk med treningssenteret ditt - Kanskje er det kommet noen nye timer p treningssenteret du vil teste ut?

5. Oppdater spillelisten din
Ny treningsmusikk er alltid en vinner!

6. Avtal en hyggelig sammenkomst
Hr med ei vennine/venn, famile eller kjreste i lpet av uken. Finn p noe moro! Selv om ferien er over betyr det ikke at man ikke kan ha det gy :)

7. Forbered morgendagen
Siden det er frste arbeidsdag i morgen igjen liker jeg ha en flelse av kontroll for den kommende dagen. Se p vrmeldingen - hva slags vr er det meldt? Finn frem passende klr. Planlegg frokost og lunsj - ha godt med bde mat og drikke s du unngr bomkjp og konsentrasjonsvansker utover dagen.

8. Ha en positiv innstilling
Hvordan vi ser p ting kan avgjre s utrolig mye! Ved vre positivt innstilt s er allerede alt s mye lettere.
Som de sier - "Smil til verden og verden vil smile til deg"
 

nsker dere alle en flott kommende uke! <3

4 kommentarer

Hege Kristin

13.08.2017 kl.20:32

fine tips!
Hege Kristin: Tusen takk! Glad du likte de :)

RebeccaHasselgard

14.08.2017 kl.22:46

superflott innlegg! starter selv i morgen, s dette var fine tips ha med seg :)
RebeccaHasselgard: h s flott hre, tusen takk :D

Skriv en ny kommentar

hits